szórakoztató infografikai blog

A legdrágább brandek 2016-ban

2016. szeptember 07. - zoltan galantai phd

brand.pngJelenleg (akárcsak egy évvel ezelőtt) az Apple áll az első helyen; a Google pedig (beelőzve a Microsoftot) a második. Az autóipar csak a negyedik helyre fért be (Porsche - amúgy több, mint 70-et (!) ugorva előre), A Coca-Cola az ötödik; és az első tízbe éppen belefért a McDonald's is. Amúgy a tavalyihoz képest az IBM az ötödikről a nyolcadik helyre esett vissza, a McDonald's pedig 2015-ben még a hatodik volt. Részletekért és a 2015-ös meg az idei rangsor összehasonlításához kattintson az alábbi képre.

https://knoema.com/qrcffp/the-world-s-most-valuable-brands

brand-ek-2016.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgazdasagivizualizacio.blog.hu/api/trackback/id/tr4211684305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habesz85 2016.09.08. 11:44:05

milyen metodologia alapjan lett a brand ertek kiszamolva? Merleg/eszkozok,/immat javak kozt kimutatott ertek?

zoltan galantai phd · http://mono.eik.bme.hu/~galantai 2016.09.12. 12:39:35

Jó kérdés - a Forbes adatai alapján - azt viszont nem tudom, h a Forbes pontosan hogyan számolja...