Néhány jelentős kivételtől eltekintve az az alapszabály,hogy egy-egy ország piacát vagy a Safari, vagy a Chrome mobil böngésző uralja. Nagy-Britanniában az előbb majdnem 60 százalékot, míg az utóbbi majdnem 50 százalékot mondhat magának Ausztriában piacvezetőként. Az USA-ban a Safari, Brazíliában a Chorme dominál (mint ahogy általában véve is latin-Amerikában); Japánban, Ausztráliában és Új-Zélandon megint csak a Safari, míg Indiában és Dél-Koreában a Chrome. Iránban Chrome, Szaúdi-Arábiában Safari... és így tovább. Kínában, Marokkóban és Ghánában - és ezek az az előbb emlegetett kivételek - az Android az úr a browser piacon (ami, tekintettel Kína lélekszámára, nem kis szó). Vietnamban pedig a piac közel 85 százaléka androidos böngészőt használ. Az UC browserekből - melyek biztosan nem a legismertebbek - viszont Banglades vezet: náluk az emberek több, mint egyötöde ezzel böngész. Részletekért kattintson az alábbi képekre.